Covid-19 та бізнес. Рішення: «на карантин» або…?

26 Окт by Андрій Литвинюк

Covid-19 та бізнес. Рішення: «на карантин» або…?

Шановні клієнти, у зв’язку із погіршенням епідеміологічної ситуації в Україні та посиленням карантинних обмежень рекомендуємо Вам скористатись можливістю електронного документообігу з контагентами. Дане програмне рішення допоможе знизити до мінімуму можливе інфікування вірусом COVID-19 через скорочення контактів з можливими носіями хвороби.

Враховуючи більш жосткі карантинні обмеження рішення M.E.Doc. Модуль електроний документообмін ідеально підійде організаціям, які здійснюють обмін документами.

Придбайте модуль електроний документообмін від M.E.Doc та використовуйте всі переваги документообігу без паперу:

  • Можливість безпечно працювати з дому;
  • відсутність потреби відвідувати пошту для відправки документів;
  • наявність гарантованої доставки документу до контрагента;
  • скорочення затрат часу та витрат на канцелярію;
  • повністю законна можливість відправки ВСІХ первинних документів через M.E.Doc.

Використовуйте безпечний обмін електронними документами в M.E.Doc між контрагентами всього за 1440 грн/12 міс. (120 грн. в місяць)!

Що потрібно для переходу на електронний документообіг від M.E.Doc:

1. Ваше бажання! Чи готові Ви економити свій час та гроші, відмовившись від купи паперу?

  • Вже давно сплачуєте кошти за допомогою інтернет-банкінгу?

Тобто Ви вже відправляєте реальні кошти в електронному вигляді

  • Користуєтесь M.E.DOC для відправки звітності та реєстрації ПН?

Тобто Ви вже відправляєте звіти і податкові накладні в електронному вигляді

  • Вже отримуєте рахунки для оплати від контрагентів в M.E.DOC?

Тобто Ваші партнери вже користуються електронним документообігом для економії та гарантованої доставки документів

А чому Ви ще не користуєтесь електронним документообігом? Чому не відправляти рахунки, акти та накладні в електронному вигляді? Чим ці документи відрізняються від податкових документів та звітів? Або дорожче Ваших коштів?

З перевагами та законністю електронних документів Ви можете ознайомитись нижче. Звертайтесь та наша компанія налаштує Вам електронний документообіг

2. Інтеграцiя Вашої облікової системи з Медком. Як саме документи з Вашої облікової системи потраплять у Медок?

Це налаштуємо ми! Навчимо та надамо всі відповіді на питання! Пicля налаштування зв`язку 1С:Підприємство та M.E.Doc документи автоматично перенесуться в M.E.Doc та будуть вiдправленi вашому контрагенту/ам за ліченi хвилини!

3. Ваші документи відрізняються від доступних в Медку?

Наші спеціалісти зроблять будь-який шаблон первинки в M.E.Doc, щоб контрагенти отримували звичні їм документи

4. Сумніваєтесь в законності електронного документообігу?

Відповідно до закону України № 2155-VIII про “Електронні довірчі послуги”та  закону України № 851-IV  про “Електронні документи та електронний документообіг” створення, обмін та затвердження електронних документів здійснюється в межах законодавства

Замовити презентацію або консультацію

Вже тисячі клієнтів економлять час та кошти  надсилаючи всі потрібні документи в електронній формі! Переходьте на повний електронний документообіг та не витрачайте кошти на папір та канцелярію прямо зараз!

Отримати рахунок

Не забудьте підписатись на наші соціальні мережі, щоб не пропустити чогось важливого!

підписатись на Фейсбук Техноцентр Маяк підписатись на Ютуб Техноцентр Маяк підписатись на Телеграм Техноцентр Маяк

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *