Не оновлюється Медок? Версія 11.02.132

6 Feb by Андрій Литвинюк

Не оновлюється Медок? Версія 11.02.132

Шановні клієнти, виникає помилка при оновленні Медка до 11.02.132? Дана проблема пов’язана із міграцією програми на нову версію СУБД(систему управління базами даних) Firebird 3. Про це ми повідомляли раніше

Помилка при оновленні Медка до 11.02.132 версії

Якщо Ви не встигли перейти на нову версію СУБД, то при оновленні до актуальної версії M.E.Doc Ви можете отримати помилку: При виконанні скрипта виникла помилка: 1102132_4.sql unsuccessful metadata update Column NOTATION from table CARD is referenced in COPYCARDCODE

помилка при оновленні медка

Для вирішення даної проблеми Ви можете перейти на нову версію СУБД самостійно, або звернутись до нашої лінії техпідтримки, яка працює цілодобово.

Як перейти на СУБД Firebird 3 для M.E.Doc та вирішити проблему оновлення 11.02.132?

  1. Зробити резервну копію наявної бази за допомогою функціоналу “Резервне копіювання” в інтерфейсі програми або через менеджер архіву програми (BackupManager.exe), який знаходиться в корені програми (знайти її можна натиснувши праву клавішу миші на ярлику програми M.E.Doc – “Відкрити розташування файлу”)
  2. Запустіть утиліту ConvertFB.exe, яка також знаходиться в корені програми.
  3. За замовчуванням буде обрано поточний каталог з наявною базою даних програми (поле База для конвертації), у разі потреби, вкажіть шлях до іншого каталогу з БД ZVIT.FDB.
  4. Вкажіть шлях до каталогу зберігання конвертованого файла ZVIT.FDB (поле Каталог результату). Рекомендуємо обирати довільний каталог для збереження бази для уникнення проблем
  5. Натиснути “Конвертувати” та дочекатись до завершення процесу

Конвертація СУБД Медка

Після виконання конвертації заходимо в корінь програми, знаходимо файл з нашою старою базою даних (за замовчуванням це ‪C:\ProgramData\Medoc\Medoc\db\zvit.fdb), та перейменовуємо її на zvit_old.fdb. Далі нову конвертовану базу із “каталогу результату” переміщаємо в корінь програми в каталог C:\ProgramData\Medoc\Medoc\db\ і запускаємо програму після конвертації. Після виконання даних дій оновлення працюватиме в штатному режимі

У разі виникнення питань – звертайтесь, будь ласка, на нашу лінію консультацію за контактами

Працюємо для вас, працюємо завдяки вам! З Україною в серці!

Не забудьте підписатись на наші соціальні мережі, щоб не пропустити чогось важливого!

  

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *