Русский УкраїнськаШановні клієнти, інформуємо що зараз спостерігаються проблеми при використанні КЕП ЦСК «Україна» на певних сервісах, наприклад електронний кабінет платника, портал пенсійного фонду тощо. Сертифікат не знайдено(51). Чому виникає дана помилка? При вході в електронний кабінет або на інші ресурси може виникати помилка «Сертифікат не знайдено(51)». Це пов’язано із оновленням кореневих сертифікатів ЦСК «Україна», які […]
Русский Українська Шановні клієнти, щиро вітаємо Вас із Великоднем! Від усього колективу Техноцентр Маяк бажаємо Вам миру та злагоди, Божого благословення та стійкості духу, міцного здоров’я та любові. Нехай у день Божого воскресіння Христос подарує Вам душевний спокій та впевненість у завтрашньому дні. Дякуємо Вам, що у цей складний час Ви разом з нами, та […]
Русский УкраїнськаШановні клієнти, вчора, 10.04.2024, наша компанія провела захоплюючий вебінар з податковим консультантом та відомим аудитором Мар’яною Кавин! Раді Ва повідомити, що відеозапис нашого вебінару вже доступний для перегляду на нашому каналі за посиланням! Але це ще не все! Серед підписників нашого телеграм каналу ми розіграємо три круті призи! ✅ Ліцензійний антивірус Avast на цілий […]
Русский Українська Шановні клієнти! Запрошуємо на БЕЗКОШТОВНИЙ ВЕБІНАР:! Тема: “Квартальна звітність та всі актуальні питання на дату проведення” 10 квітня (середа) 2024 року 10:00-14:30 Не варто сплачувати зайві кошти, відвідайте наш вебінар! Розповімо про ВСІ АКТУАЛЬНІ ЗМІНИ ПО ТЕМІ ВЕБІНАРУ НА ДАТУ ПРОВЕДЕННЯ! На вас чекають: Мар’яна Кавин— податковий консультант, сертифікати САР, СІРА, АССА DipIFR, IFA-внутрішній аудит а також […]
Русский УкраїнськаШановні клієнти, інформуємо що на даний момент у роботі Ukr.net стався збій та станом на зараз відсутня можливість скористатись поштової скринькою Ukr.net. Дана проблема була виявлена сьогодні зранку, 7 березня. Якщо ви користуєтесь поштою ukr.net в програмі M.E.Doc для відправки документів, радимо Вам перевірити наявність квитанцій. Існує можливість, що ваші документи не були доставлені […]
Русский УкраїнськаШановні клієнти, на даний момент спостерігаються проблеми із сервісами ЦСК Україна. Через це можуть виникати проблеми із підписанням документів та звітів. Радимо спробувати підписати потрібні документи трішки пізніше. Спеціалісти ЦСК «Україна» працюють над вирішенням проблем, та як тільки сервіси запрацюють в штатному режимі — ми повідомимо додатково в розділі новин та у наших соціальних […]
Русский УкраїнськаТЕХНІЧНІ РОБОТИ У ДПС Шановні клієнти, Державна податкова служба інформує, що сьогодні проводитимуться технічні роботи стосовно обслуговування програмно-технічного комплексу Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг ДПС України. 📅 Дата: 21.02.2024 🕒 Час: з 21:00 до 23:00 У зв’язку з цим можливі часткові обмеження доступу до електронних сервісів податкової. Для уникнення незручностей, радимо подати всі необхідні […]
Русский УкраїнськаШановні клієніти, інфоруємо, що сьогодні знову активізувалися шахраї, які здійснюють спам-розсилку з метою ураження Ваших даних та пристроїв! Ви можете отримати листи з темою про заборгованості за програму M.E.Doc від ТОВ «МЕДОК» або інших адресатів. Приблизний текст листа: «Доброго дня, прошу Вас терміново сплатити рахунок за договором з ТОВ «МЕДОК» у разі несплати заборгованості […]
Русский УкраїнськаПри переносі ПН між Fredo та BAS виникає помилка? Шановні клієнти, останнім часом збільшилась кількість звернень у клієнтів, що виникає помилка при переносі ПН між Fredo та BAS. Суть помилки полягає у тому, що при завантаженні вхідних ПН не підтягується найменування контрагента, а підтягується назва організації, на яку виписали дану податкову накладнку. Дана проблема […]
Русский УкраїнськаШановні клієнти, виникає помилка при оновленні Медка до 11.02.132? Дана проблема пов’язана із міграцією програми на нову версію СУБД(систему управління базами даних) Firebird 3. Про це ми повідомляли раніше Помилка при оновленні Медка до 11.02.132 версії Якщо Ви не встигли перейти на нову версію СУБД, то при оновленні до актуальної версії M.E.Doc Ви можете […]