Рекомендації по роботі з мережею мобільного оператора Київстар

14 Дек by Андрій Литвинюк

Рекомендації по роботі з мережею мобільного оператора Київстар

Шановні клієнти, інформуємо, що у разі відсутності у Вас мережі мобільного оператора Київстар потрібно перезавантажити Ваш мобільний телефон або спробувати увімкнути та вимкнути режим політ. У разі, якщо дана дія не допомогла — рекомендуємо Вам пеоріодично перезавантажувати Ваш мобільний телефон.
Також нагадаємо, про альтернативні канали зв’язку із нами ми писали ТУТ

Працюємо для вас, працюємо завдяки вам! З Україною в серці!

Не забудьте підписатись на наші соціальні мережі, щоб не пропустити чогось важливого!

  

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *